Tuesday, June 4, 2013

Lalalalala~ Kawen Kawen!!

Bismillahhirrahmannirrahhim


rase macam lama gile tak update bolg. hidup tunggang langgang sikit. so, diri pun tunggang langgang jugak nak membetulkan hidup yang tunggang langgang tu.. hehehe

2 minggu ni event memang sarat dengan jadual jemputan perkahwinan. sana kawin, sini kawen.. sampai tak tahu nak pegi yang mana satu.. hiihii.. tapi itu semua alasan je. sebenarnye, aku belum lagi bersedia nak pergi kenduri kendara kawan ni.. masih belum bersedia dari segi mentah, fizikal dan material.. hikhikhik.. material??? penting ke?? 

so kepada kawan2 yang menjemput, aku mintak maaf la.. bukan tak nak pegi, tapi keadaan tak mengizinkan.. hehehe.. ape2 pon, aku doakan yang terbaik untuk semua orang.. 

antara kawan2 aku yang dah selamat tu termasuk la dari alam budak nakal di sekolah rendah, remaja nakal di alam sekolah menengah, hingga la ke alam jadi budakgadis nakal di universiti..


  1. hanis - kawan sekolah rendah.. tup2 jumpa kat UPM tapi blok lain.. aku blok rusa, dia dok blok seladang.. hehe
  2. wani ZA - kawan sekolah rendah gak.. ni xad tup2 jumpe.. jumpe dalam fb jek.. hahaha
  3. Senah - ni kawan sekolah menengah.. ha, yang ini lagi gile.. tup2 kawen dengan orang kampung aku.. so, sekarang ni kira dah jadi orang sekampung. hahaha
  4. Mun + k.fit - ni kawan satu intake time kat UPM.. mun konfem lain2 blok, k.fit pon blok lain gak.. tp still dalam 1 intake
ini adalah diantaranya.. kire yang rapat dengan aku la.. tapi semua pun aku tak de rezeki nak pegi.. semua ada alasan tersendiri.. hehehe.. aku doakan dari jauh la.. nah, aku karok lagu pengantin baru..hehehe

selamat pengantin baru... semoga berbahagia... selamat ke anak cucu.. semoga sejahtera~~~

opps... cukup sampai sini.. tolong jangan keluar soalan cepucemas tu.. sebelom korang tanye, aku jawab dulu.. "ade rezeki dan jodoh, aku hantar kad jemputan k.."

stop!!

ok la, aku nak p tengok citer korea ni.. i loved to watch korean drma and listening korean songs, but i'm not a terrorist..

chow!!

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share foto-foto baju, kain dan accessories, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete