Saturday, January 31, 2009

seJenaK beSAmA ORang GiLEr!!

Hari ni dengan secara rasminya aku menulis di dalam blog aku ni.. Tapi hanya untuk tatapan kawan-kawan dan family aku je la.. Malu nak bagi orang lain tengok blog aku yang tak seberapa ni.. Secara jujurnya, aku ni seorang yang kasar tapi lembut di dalam. Sebab tu mungkin aku rase seronok buat mende-mende yang sentimental cam blog ni. .Siapa aku di luar adalah berlainan dengan aku di dalam. .Haha! So don't judge me for my external looking, judge me with my internal looking.. Hehe!
People always make mistake coz judging others by external looking.. Dan aku sering kali merasakan semua itu.. Tapi dah tak kisah sebab da lali(dalam bahasa jawa lali ni maksud die lupe! Haha!) So, aku adalah aku(ceh cam tajuk lagu shima lak!).. Aku tahu ape yang aku buat dan apa yang aku rasa.. Orang lain tak dapat rase apa yang aku rasa(ayat ini dipinjam dari bestfriend aku time kat matrik dulu..Hehe!) dan bila rasaku ini rasamu(aku suka gile lagu ni), aku rase amat gembira dan seronok dapat berkongsi rasa dengan orang yang mempunyai rasa yang sama seperti rasa aku.. Haha! Berapa banyak rasa daaa?

BILA RASA INI RASAMU-KERISPATIH

Aku Memang Terlanjur Mencintaimu
Dan Tak Pernah Ku Sesali Itu
Seluruh Jiwa Telah Ku Serahkan
Menggenggam Janji Setiaku

Kumohon Jangan Jadikan Semua Ini
Alasan Kau Menyakitiku
Meskipun Cintamu Tak Hanya Untukku
Tapi Cobalah Sejenak Mengerti

Reff:

Bila Rasaku Ini Rasamu
Sanggupkah Engkau Menahan Sakitnya
Terkhianati Cinta Yang Kau JagaC
oba Bayangkan Kembali
Betapa Hancurnya Hati Ini Kasih
Semua Telah Terjadi

1 comment: